1. Pro potřeby těchto Zásad se rozumí:
2. Provozovatel e-shopu www.rodvi.cz jakožto správce Osobních údajů tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování Osobních údajů, včetně rozsahu práv Účastníka (jak je tento definován níže) souvisejících se zpracováním jeho Osobních údajů.
3. Provozovatel při zpracování osobních údajů postupuje v souladu s následujícími právními předpisy
4. Účastník je fyzickou osobou, podnikající i nepodnikající, která nakupuje od Provozovatele zboží a služby.
5. Provozovatel je právnickou osobou, která provozuje tento internetový obchod za účelem prodeje zboží koncovému zákazníkovi a kamenných prodejen označených Rodvi s.r.o.. V souvislosti s výše uvedeným dochází ke zpracovávání Osobních údajů:
1. Provozovatel zpracovává Osobní údaje pro následující účely:
a) Plnění smlouvy, případně jiného závazku, a poskytování služeb:
b) Splnění právní povinnosti (zejména účetní, daňové a archivační, poskytnutí součinnosti správním orgánům, policii, soudům):
c) Oprávněné zájmy Provozovatele, ochrana práv a právem chráněných zájmů Provozovatele:
d) Marketingové a obchodní nabídky služeb Provozovatele:
e) Vyhodnocování a zkvalitňování poskytovaných služeb:
Provozovatel nahrává hovory uskutečněné mezi jeho zákaznickým centrem a Účastníkem. Hovory jsou uchovávány po dobu 12 měsíců. V případě, že se jedná o infolinku společnosti BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., je telefonní hovor uchováván po dobu 4
2. Provozovatel je správcem Osobních údajů.
3. Správce je provozovatelem více internetových obchodů a kamenných prodejen s obdobným zbožím a službami. V rámci udělení souhlasu správci tak mohou být zasílána obchodní sdělení více různých internetových obchodů ve skupině společností HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
1. Pokud Účastník neposkytne své Osobní údaje, není možné uzavřít smlouvu s Provozovatelem a/nebo mu poskytnout služby z ní vyplývající. Osobní údaje jsou v této souvislosti nezbytné pro poskytnutí konkrétní služby či produktu Provozovatele.
2. Po uplynutí lhůt uvedených v článku II. Provozovatel Osobní údaje vymaže nebo anonymizuje.
3. Účastník je povinen Provozovateli poskytnout pouze pravdivé a přesné Osobní údaje. Za správnost, přesnost a pravdivost poskytnutých Osobních údajů je zodpovědný Účastník. Provozovatel za správnost poskytnutých údajů nenese odpovědnost.
4. Provozovatel vynaloží maximální úsilí, aby nedošlo k neoprávněnému zpracování Osobních údajů.
5. Provozovatel je oprávněn předat osobní údaje Účastníka třetím osobám, a to za následujícími účely: dokončení objednávkového procesu, doručení zboží, zasílání obchodních sdělení, hodnocení spokojenosti zákazníka, poskytování spotřebitelského úvěru, služby zákaznické podpory, poskytování pojistných produktů, vyřizování reklamací, registrace nového zákazníka, poskytování služby iBOD.
6. Osobní údaje jsou a budou zpracovávány v elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.
7. V případě, že zákazník zvolí rezervaci na prodejně, která je partnerskou prodejnou správce (provozovaná samostatným subjektem), informuje správce o skutečnosti, že osobní údaje uvedené v rezervaci jsou předávány partnerské prodejně, kterou si zákazník zvolí, a to v rozsahu jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailová adresa.
8. V případě, že zákazník zvolí rezervace na prodejně, která je franšízovou prodejnou správce (provozována správcem), informuje správce o skutečnosti, že osobní údaje uvedené v rezervaci jsou předávány franšízové prodejně, kterou si zákazník zvolí, a to v rozsahu jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailová adresa.
9. V případě, kdy zákazník uplatňuje práva z vadného plnění, odstupuje od kupní smlouvy, plánuje dopravu, registruje se v internetovém obchodě, sjednává úvěrový produkt, pojištění nebo prodlouženou záruku, informuje, informuje správce o skutečnosti, že uvedené osobní údaje jsou předávány franšízové prodejně, kterou si zákazník zvolí.
1. Práva Účastníka v souvislosti s ochranou osobních údajů:
2. Účastník může svá práva podle odst. 1 tohoto článku uplatnit prostřednictvím odkazu uvedeného v patičce e-mailu zaslaného ze strany Provozovatele nebo žádostí na adrese info@rodvi.cz nebo v případě registrovaného zákazníka v zákaznické sekci na webových stránkách e-shopu.
3. Práva podle odst. 1 tohoto článku písm. c) a d) není možné uplatnit v rozsahu a pro účely uvedené v čl. II odst. 1 písm. a), b) a c) s výjimkou bodu ii) písm. c) čl. II, kdy je možné uplatnění všech práv uvedených v odst.
4. V případě, že by se Účastník domníval, že Provozovatel provádí zpracování jeho Osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s příslušnými právními předpisy, zejména jsou-li Osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
5. Uplatní-li Účastník právo dle tohoto článku, je Provozovatel povinen odpovědět do 30 dní od obdržení žádosti
6. Přijetí žádosti o uplatnění práva z článku IV., bodu 1 a) a f) je možné pouze prostřednictvím datové zprávy nebo dopisem s úředně ověřeným podpisem na adresu sídla společnosti. Součástí žádosti je nezbytné uvést e-mailovou adresu, na kterou bude poté zaslán ověřovací e-mail za účelem potvrzení totožnosti žadatele.
7. Pokud Účastník uplatní některé z práv z článku IV., odstavec 1, má Provozovatel právo žádat prokázání totožnosti Účastníka. Žádost o přístup k osobním údajům tak musí být zaslána z e-mailové adresy žadatele. Bude-li žádost podána jinou formou, či z jiné e- mailové adresy, má Provozovatel právo požadovat dodatečné ověření formou odpovědi na ověřovací e-mail. V případě, kdy žadatel neprokáže svou totožnost do 14 dnů od zaslání ověřovacího e-mailu, nebude jeho žádost na uplatnění práv z článku IV., odstavec 1 přijata.
8. Provozovatel je oprávněn v případě opakované a nedůvodné žádosti o poskytnutí fyzické kopie zpracovávaných Osobních údajů účtovat přiměřený poplatek za administrativní náklady s tím spojené.
Všechny výše uvedené informace jsou pltné pro všechny firmy skupiny RODVI.
Kupujete u nás dveře nebo třeba okna, ale nemáte čas řešit montáž? Nevadí, my vám pomůžeme. Nejsme jen obyčejný e-shop. Na většinu našeho sortimentu vám můžeme zajistit montáž. Je jedno jestli jste z Prahy nebo třeba z Ostravy, montáž zajišťujeme v rámci celé České republiky.
Jak to probíhá?
Na našem e-shopu si vyberte zboží, které hledáte (např. dveře). Ve výběru vlastností si zvolíte parametry, které potřebujete. Jednou z nabízených vlastností je také montáž (viz. obrázek). Po dokončení výběru parametrů, včetně montáže, dokončíte klasicky objednávku. Náš pracovník bude vědět, že máte zájem o montáž, proto vás kontaktuje, projde a případně doplní vaši objednávku. Následně ji předá pracovníků z vašeho regionu, ti vás budou kontaktovat a domluví se s vámi na zaměření. Potom dveře zadáme do výroby, jakmile budou dveře vyrobeny a k dispozici, budete opět kontaktováni naším montážním pracovníkem, kdy vám může přijet dveře namontovat.
A je to...